- Przede wszystkim terminowo i rzetelnie.
- Zawsze dotrzymujemy umówionych terminów, jesteśmy w stałym kontakcie z klientem. Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych, ale często udaje nam się takich rzeczy dokonać. Pracę wykonujemy solidnie, by nie trzeba było niczego poprawiać – sprzęt ma pomagać w pracy a nie sprawiać problemy.
- Gwarantujemy poufność przetwarzanych danych.
- Dane klienta są jego skarbem, wiemy o tym i dbamy o ich bezpieczeństwo. Pomoc techniczna w dziedzinie informatyki ma dostęp do danych przedsiębiorstwa, ważnym jest by dane te nie wypłynęły z firmy.
- Podpisujemy z klientami umowy o zachowaniu tajemnicy, zaufanie klienta jest dla nas najważniejszą wartością.
- Prowadzimy monitoring uruchomionych urządzeń i procesów informatycznych.
- Wyznajemy zasadę, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Cały czas monitorujemy zdalnie działanie systemów komputerowych klienta, by móc zawczasu przewidzieć usterki i wprowadzić udoskonalenia.
- Pomagamy natychmiast jeśli to możliwe.
- W wielu sytuacjach jesteśmy w stanie pomóc zdalnie logując się przez bezpieczne kanały komunikacji (VPN) na komputerze klienta. Klient ma wgląd w czynności które wykonujemy.
- Zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne.
- Sprzęt komputerowy pozostawiony sam sobie i pracownikom nie będzie optymalnie pracował. Co pewien czas istnieje potrzeba wykonywania czynności konserwacyjnych – pozwalają one zachować wysoką niezawodność i pełne osiągi sprzętu. W terminach dogodnych dla klienta przeprowadzamy działania mające na celu oczyszczenie układów chłodzenia, ułożenie okablowania, sprawdzenie zużycia kluczowych komponentów i test sprawności funkcjonowania systemów awaryjnych.
- Stosujemy elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb Klienta.
- Każda firma jest inna, ma inne wymagania i inne potrzeby. Jesteśmy w stanie dopasować się do dowolnych godzin i dni pracy. Jeśli firma pracuje na dwie zmiany naszą pracę możemy wykonać na trzeciej by nie przeszkadzać w prowadzeniu działalności podstawowej. Nie jest dla nas problemem wdrażanie rozwiązań w czasie weekendów.
- Zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenia.
- Wiele spraw jesteśmy w stanie załatwić zdalnie, a w razie potrzeby szybko dojedziemy na miejsce. Obszar na którym świadczymy usługi specjalnie jest ograniczony by odległości nie stanowiły problemu.
- Optymalizujemy wdrażane rozwiązania IT pod potrzeby Klienta.
- Mając spojrzenie na cały przekrój rynku IT i wielu innych branż jesteśmy w stanie dobrać rozwiązania które dobrze się sprawdzą, będą trwałe a stosunek ceny do jakości będzie zawsze doskonale wyważony.
- Każde urządzenie i oprogramowanie dokonfigurujemy tak by niepotrzebne funkcje nie przeszkadzały a najczęściej używane były jak najwydajniejsze.