Jak pracujemy

 

Przede wszystkim terminowo i rzetelnie

Zawsze dotrzymujemy umówionych terminów, jesteśmy w stałym kontakcie z klientem. Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych, ale często udaje nam się takich rzeczy dokonać. Pracę wykonujemy solidnie, by nie trzeba było niczego poprawiać - sprzęt ma pomagać w pracy a nie sprawiać problemy.

Gwarantujemy poufność przetwarzanych danych

Dane klienta są jego skarbem, wiemy o tym i dbamy o ich bezpieczeństwo. Pomoc techniczna w dziedzinie informatyki ma dostęp do danych przedsiębiorstwa, ważnym jest by dane te nie wypłynęły z firmy. Podpisujemy z klientami umowy o zachowaniu tajemnicy, zaufanie klienta jest dla nas najważniejszą wartością.

Prowadzimy monitoring uruchomionych urządzeń i procesów informatycznych

Wyznajemy zasadę, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Cały czas monitorujemy zdalnie działanie systemów komputerowych klienta, by móc za wczasu przewidzieć usterki i wprowadzić udoskonalenia.

Pomagamy natychmiast jeśli to możliwe

W wielu sytuacjach jesteśmy w stanie pomóc zdalnie logując się przez bezpieczne kanały komunikacji (VPN) na komputrze klienta. Klient ma wgląd w czynności które wykonujemy.

Zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne

Sprzęt komputerowy pozostawiony sam sobie i pracownikom nie będzie optymalnie pracował. Co pewien czas istnieje potrzeba wykonywania czynności konserwacyjnych - pozwalają one zachować wysoką niezawodność i pełne osiągi sprzętu. W terminach dogodnych dla klienta przeprowadzamy działania mające na celu oczyszczenie układów chłodzenia, ułożenie okablowania, sprawdzenie zużycia kluczowych komponentów i test sprawności funkcjonowania systemów awaryjnych.

Stosujemy elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb Klienta

Każda firma jest inna, ma inne wymagania i inne potrzeby. Jesteśmy w stanie dopasować się do dowolnych godzin i dni pracy. Jeśli firma pracuje na dwie zmiany naszą pracę możemy wykonać na trzeciej by nie przeszkadzać w prowadzeniu działalności podstawowej. Nie jest dla nas problemem wdrażanie rozwiązań w czasie weekendów.

Zapewniamy krótki czas reakcji na zgłoszenia

Wiele spraw jesteśmy w stanie załatwić zdalnie, a w razie potrzeby szybko dojedziemy na miejsce. Obszar na którym świadczymy usługi specjalnie jest ograniczony by odległości nie stanowiły problemu.

Optymalizujemy wdrażane rozwiązania IT pod potrzeby Klienta

Mając spojrzenie na cały przekrój rynku IT i wielu innych branż jesteśmy w stanie dobrać rozwiązania które dobrze się sprawdzą, będą trwałe a stosunek ceny do jakości będzie zawsze doskonale wyważony. Każde urządzenie i oprogramowanie dokonfigurujemy tak by niepotrzebne funkcje nie przeszkadzały a najczęściej używane były jak najwydajniejsze.